احتمال لغو مجوز ردی و کی وون /سرخابی ها این دو را می خواهند؟

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین اخبار دنیای فوتبال و آدرس news-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

   

احتمال لغو مجوز بازی این دو بازیکن در این تیم دو وجود دارد مگر آنکه هیئت رئیسه سازمان لیگ مجوز بازی این دو بازیکن را صادر کند

 

A-League - Sydney FC - Liam Reddy

 

 

آیا د بازیکن خارجی استقلال و پرسپولیس به کشورشان بازمی گردند؟
به گزارش گل به نقل از فارس ، غلامرضا بهروان در پایان نشست خبری ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با یک دوربین تلویزیونی در مورد اینکه لیام ردی دروازه بان استرالیایی استقلال و کئون جون هافبک کره‌ای پرسپولیس سابقه بازی در تیم‌های ملی کشورشان را ندارند 
 این مسئله خلاف مقررات سازمان لیگ است، گفت: دقیقا این مسئله درست است. کئون در تیم زیر 21 سال بازی کرده و آنها تیم 23 ساله ندارند در حالی که در قوانین ما آمده این بازیکنان باید در تیم امید یا تیم ملی کشورشان بازی کنند. لیام ردی هم سابقه بازی در تیم ملی استرالیا را ندارد اما او در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است.
وی ادامه داد:  احتمال لغو مجوز بازی این دو بازیکن در این تیم دو وجود دارد مگر آنکه هیئت رئیسه سازمان لیگ مجوز بازی این دو بازیکن را صادر کند.
کی وون که در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده است  فعلا از بازی دور خواهد بود او که از لیگ اندونزی به ابران آمده با پرسپولیس قرارداد بسته و قاعتا عدم صدور مجوز خسارت مالی ای را متوجه پرسپولیس خواهد کرد.
 ردی هم بیش از دو ماه است در ایران است و قلعه نویی به پایان همکاری با ا فکر می کند تا یک مهاجم به تیمش اضافه کند.
آیا در صورت عدم صدور مجوز استقلال و پرسپولیس به این مسئله اعتراض خواهند کرد؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:51 ] [ مهران ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب